Поширені запитання

Які гарантії ви надаєте на свої послуги та на деталі?
arrow
Ми займаємося ремонтом Apple техніки з 2013 року. За ці роки познаходили кращих постачальників запасних частин. Ми використовуємо лише оригінальні екрани та шлейфи – це наша принципова позиція. Тому сервісний центр надає гарантію від 1 до 12 місяців в залежності від наданої послуги або встановленої деталі. Оригінальні запчастини ( в своїй більшості ) та висококваліфіковані майстри дають нам можливість завжди надавати якісну послугу та виконувати ремонт з 100% результатом.
Яким чином відбувається ремонт техніки якщо я з іншого міста?
arrow
Техніка Apple постійно вдосконалюється та стає більш складною для ремонту. Не багато сервісних центрів в Україні вміють якісно виконати складний ремонт за адекватною ціною. Ми рекомендуємо довіряти ремонт таких складних і технологічних пристроїв як ( iPhone, iPad , Apple Watch Mackbook та ін. ) лише професіоналам. Вихід є- це відправка Новою Поштою пристрою який потребує ремонту в наш головний сервісний центр в Києві. Погоджуєте з нашим менеджером термін діагностики та ремонту ( зазвичай діагностика та ремонт відбувається день в день зранку отримали вечором відправили ). Приймальну квитанцію менеджер відправить вам по email. Розрахуватися можливо на пошті ( накладений платіж ) або ж по банківським реквізитам компанії.
З якими проблемами найчастіше звертаються у ваш сервісний центр?
arrow
Сервісний центр SKLO спеціалізується на реставрації екрану на iPhone, iPad , Apple watch, в нас багато спеціалістів які працюють саме в цьому напрямку.
Тому зазвичай звертаються саме по реставрації або повній заміні екрану, але ми можемо виконати будь-який ремонт техніки Apple, тому що маємо кращих інженерів в цій сфері.
Ви використовуєте тільки оригінальні запчастини?
arrow
Майже всі запчастини які ми використовуємо є оригінальні ( зняті з телефону або ж аналоги з заводів постачальників компанії Apple ). Ми не встановимо вам копію екрана або ж будь-якого шлейфа в ваш Apple гаджет – це є наша принципова позиція
Коли потрібно міняти акумулятор в iPhone, iPad, Apple Watch, Mack book?
arrow
Не секрет що всі девайси компанії Apple починають занижувати максимальну продуктивність процесору з поступовим зниження ємності акумулятора. Тому дуже важливо вчасно робити заміну акумулятора для нормальної роботи вашого гаджету. Спеціалісти сервісного центру SKLO рекомендують звертатися по заміні акумулятора після того як його ємність складе менше 85% від номінальної.
Що потрібно роботи якщо у ваш iPhone, iPad, Apple Watch, Mack book потрапила вода?
arrow
Для початку потрібно вимкнути пристрій. Якщо пристрій вже не вмикається не намагайтесь його ввімкнути або ж ставити на зарядку тому що вода проводить струм і може статися коротке замикання на материнській платі. Далі потрібно якомога швидше звернутися в сервісний центр SKLO , в таких випадках менеджер приймає пристрій без черги. Спеціаліст відкриє гаджет, відключить акумулятор та проведе чистку від води. При правильному виконанні всіх рекомендацій ваш гаджет залишиться «живий».
Якщо я принесу свою запчастину ви її встановите?
arrow
Так ми можемо встановити вашу запчастину за однієї умови якщо вона буде оригінальна, але гарантію зможемо надати тільки на роботу. Тому ми не рекомендуємо це роботи в нашому сервісному центрі великий склад оригінальних запчастин по демократичній ціні, а саме головне що ви отримаєте гарантію на замінену запчастину від нашого сервісного центру